زندگی

اینجا همچی ازاده🪐♥از میراکلس تا کیپاپ🌹

ادامه

ادامه

کاترین

من کاترینم دختری مو مشکی با چشای سیاه خمار من یه قاتل حرفه ای ام با  کمپانی وایز کار می کنم و کلی ماموریت دارم که تو هیکدوم پلیس ردی از من نزده و باید الان به کمپانی برم

ک: چیشده باز ها.... 

و: هیچی تو ماموریت داری اونم چه چیزی این عکسو ببین

تو باید از طریق دوست دختر این مرد رو بکشی مدل معروفی ام هست اما بدون اون کلی نگهبان و دوربین داره و باید مواظب باشی فهمیدی

ک: هه من دوربین. نگهبان هاها من کارم از اینا گذشته مگه من بهترین کارمندت نبودم نه وایز

و: چر.....

ک: پس حرفی نباشه با اسم رمزی الا میرم سمتش و اسم پسره

و: الکس کامی

ک: خوبه چه اسم خوبی موقع قتل خوب سر زبونا می چرخه

و: از فردا باید بری نیویورک

ک: باشه 

فردا         ساعت 6:00

رسیدم نیویورک و یه عمارت بزرگ گرفتم داشتم می رفتم سمت عمارت که.... 

تمام شد

امیدوارم خوشتون بیاد 

قدرت گرفته از بلاگیکس ©